جمعه بیست و نهم شهریور ۱۳۹۸ ساعت 1:21 توسط Fatemeh:) | 

امشب تی وی مصاحبه رونالدو رو نشون میداد...

میگفت میخوام رو سنگ قبرم بنویسن نامبر وان!

شماره هفت و فلان نه...فقط یـک:))

مجری بهش گفت:شماره دو؟یا مثلا سه؟

رونالدو گفت:من همچین اعدادی رو نمیشناسم!

با اینکه حالم ازش بهم میخوره ولی این حرفش برام خیلی جالب بود:)))

اون اعتماد بنفسی که وسط حرفاش میشد حس کرد رو مخم بوداااا ولی بازم دوست داشتم!

چون اگه خودم رونالدو بودم هیچوقت هیچوقت نمیگفتم من بهترین بازیکن تاریخ فوتبالم:))

مشخصات
اتل متل آرزو:) نه دامیست، نه زنجیر
همه بسته چراییم؟