امشب تی وی مصاحبه رونالدو رو نشون میداد...
میگفت میخوام رو سنگ قبرم بنویسن نامبر وان!
شماره هفت و فلان نه...فقط یـک:))
مجری بهش گفت:شماره دو؟یا مثلا سه؟
رونالدو گفت:من همچین اعدادی رو نمیشناسم!
با اینکه حالم ازش بهم میخوره ولی این حرفش برام خیلی جالب بود:)))
اون اعتماد بنفسی که وسط حرفاش میشد حس کرد رو مخم بوداااا ولی بازم دوست داشتم!
چون اگه خودم رونالدو بودم هیچوقت هیچوقت نمیگفتم من بهترین بازیکن تاریخ فوتبالم:))
نه دامیست، نه زنجیر