چهارشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۳۹۸ ساعت 0:33 توسط Fatemeh:) | 

آغا امشب دوباره دو قسمت برره دیدم

اینقد خندیدم.اینقد خندیدم که مدت ها بود اینطوری نخندیده بودمD:

مامانمم اونور داشت ستایش نیگا میکرد به حشمت فردوس راه حل میداد:|

من حاضرم تمام تایم ستایش رو بشینم درموردِ تاریخِ التنبانیان تحقیق کنم.

ولی اون سریال کوفتی رو نبینم چرا به شعور خودتون توهین میکنید آخه؟=|

اصلا نمیدونم چرا زدم به تیپ شادی:| همینطوری الکی قهقهه میزنم میخندم:|

بنظرتون اثرات چیه این کارا؟:))

بیاین انیمیشن و فیلم طنز معرفی کنید اصن.اینطوری که مثلا از ته دل بخندم:))

اصلا گور بابای دنیا:|

مشخصات
اتل متل آرزو:) نه دامیست، نه زنجیر
همه بسته چراییم؟