آغا امشب دوباره دو قسمت برره دیدم![]()
اینقد خندیدم.اینقد خندیدم که مدت ها بود اینطوری نخندیده بودمD:
مامانمم اونور داشت ستایش نیگا میکرد به حشمت فردوس راه حل میداد:|
من حاضرم تمام تایم ستایش رو بشینم درموردِ تاریخِ التنبانیان تحقیق کنم.
ولی اون سریال کوفتی رو نبینم
چرا به شعور خودتون توهین میکنید آخه؟=|
اصلا نمیدونم چرا زدم به تیپ شادی:| همینطوری الکی قهقهه میزنم میخندم:|
بنظرتون اثرات چیه این کارا؟:))
بیاین انیمیشن و فیلم طنز معرفی کنید اصن.اینطوری که مثلا از ته دل بخندم:))
اصلا گور بابای دنیا:|
نه دامیست، نه زنجیر